Test magazín hodnotiaci eshopy s nábytkom

Radi sledujeme skoro každý diel  „TEST MAGAZÍN“http://www.rtvs.sk/televizia/archiv?l=t pre utvorenie si názoru na jednotlivé druhy výrobkov, aby sme mali prehľad a vedeli sa, dúfam že správne rozhodnúť.

Nenechali sme si ujsť ani zaujímavý diel  „TEST MAGAZÍN“ zo dňa 27.5.2015 hodnotiaci internetové predajne nábytku. Bolo v ňom množstvo zaujímavých informácií a dobrých postrehov až na niekoľko podľa nás sporných názorov.

Tú sú niektoré z nich:

  • Názor, že kupujete „mačku vo vreci“ je dosť zavádzajúci. Podľa nás má každý internetový obchod s nábytkom predsa výrobky čo najpodrobnejšie popísané podľa dostupných podkladov od výrobcov a ak to niekomu nepostačuje je veľa spôsobov ako sa dozvedieť viac: napr.: telefón, mail, rýchla správa, online chat. Tieto služby poskytuje už väčšina internetových predajcov nábytku.
  • Ako kompenzácia vyššie uvedenej „nevýhody “ je aj nižšia cena tovaru ako v kamenných predajniach
  • Reakcia na telefonovanie mimo pracovný čas – každý seriózny internetový obchod nábytku by mal poskytnúť možnosť dozvedieť sa potrebné informácie v pracovných dňoch aspoň do 19-tej hod. či už telefonicky alebo napr. online komunikáciou. Ale v čase keď aj vo vyspelých krajinách zatvárajú prevádzky  nadnárodné reťazce  vo voľných pracovných dňoch je táto požiadavka na internetových predajcov nábytku minimálne nespravodlivá, pretože aj oni majú svoje rodiny a záľuby , tak ako ich zákazníci.
  • Doručenie tovaru mimo Váš pracovný čas – ak ste pracovne vyťažený a nemôžete tovar, ktorý ste si objednali prevziať kedykoľvek, veríme že s každým serióznym internetovým predajcom nábytku sa viete dohodnúť na Vami určenom termíne doručenia, aj keď za príplatok. Oni predsa vykonávajú tak isto svoju prácu počas určených pracovných hodín.
  • Možnosť vrátenia už zmontovaného tovaru? Veď predsa nedostatky a chybičky ako napr. farba, hrúbka použitého materiálu prípadne nejaké poškodenia sú viditeľné už pred samotnou montážou.  Montáž niektorých častí nábytku si vyžaduje lepenie a preto nábytok, ktorý bol už takto zmontovaný nie je možné vrátiť z dôvodu poškodení, ktoré by pri demontáži lepených častí vznikli.

Dovolíme si uviesť zopár bodov, podľa ktorých spoznáte každého seriózneho internetového predajcu nábytku:

  1. Ponúkajú rozvoz v rámci celej SR za rozumnú cenu alebo v prípade nejakej akcie aj bezplatne. Veľkým plus je ak internetový predajca nábytku poskytuje dopravu aj v sobotu alebo vo Vami určenom termíne aj keď za nejaký poplatok.
  2. Vynáška objednaného tovaru priamo k Vám domov za poplatok
  3. Najsérioznejšie internetové obchody nábytku ponúkajú aj odvoz starého nábytku v rovnakom objeme ako Vami objednaný nový nábytok.
  4. V prípade záujmu Vám poskytnú aj montáž nábytku školenými pracovníkmi za rozumnú cenu, ktorá by sa mala pohybovať v rozpätí 10%-20% z ceny tovaru, podľa obtiažnosti montáže.
  5. Má v ponuke viacero spôsobov platby napr.: hotovosť pri dodaní (to je samozrejmosťou), platba prevodom na účet , poprípade nákup cez splátkové spoločnosti. Výber spôsobu platby je ponechaný na Vás a samozrejme bez poplatku.
  6. V prípade vrátenia tovaru Vám poskytne možnosť vrátenia tovaru s využitím dopravy internetového predajcu, alebo tovar vrátite osobne na adrese, ktorú Vám predajca uvedie.
  7. Samozrejme aj reklamácie sú súčasťou obchodu, ak sa tak stane je potrebné rešpektovať obchodné podmienky predajcu, ktoré sú vždy uvedené na stránke obchodu a s ktorými ste súhlasili pri nakupovaní. Postup pri reklamovaní tovaru sme na našej stránke uviedli tu:  http://www.zaveska.sk/chcete-nieco-reklamovat/

TAK SMELO NAKUPOVAŤ, VEĎ JE TO MAXIMÁLNE POHODLNÉ A PRI  ASPOŇ MINIMÁLNEJ DÁVKE OBOZRETNOSTI NA NEKALÝCH  PREDAJCOV AJ BEZPEČNÉ.

 

Tento obsah bol zaradený v Všeobecné. Zálohujte si trvalý odkaz.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *