Ako v test magazíne obstál nábytok?

TEST MAGAZÍN si tento krát  „posvietil“na  internetové  predajne s nábytkom. Snažil sa porovnávať ponúkané služby a dodržiavanie zákonov internetových predajcov .

test magazín

http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/7831/66892

Na čo teda pri svojom teste prišiel?

Porovnával služby ako sú vynáška a montáž nábytku, doručenie  a doprava, spôsob platby, hotline a vrátenie tovaru.

100%  žiaľ nezískal ani jeden testovací e-shop.To však neznamená, že takýto internetový obchod s nábytkom na trhu nieje.Dokonalá web stránka a spomínané služby sú už dnes nevyhnutnosťou, a ak ponúka e-shop ešte niečo navyše, tak je iste  zaradený  medzi špičku.

Každá minca má však dve strany.

Tak je to aj  s tvrdeniami, ktoré odzneli v test magazíne a to napr. že spotrebiteľ je v nevýhode, ak informačná telefonická linka : hotline je  dostupná iba v pracovné dni a rovnakom pracovnom čase, ako sám spotrebiteľ. Na to hneď nadväzuje doručenie  tovaru  cez víkend.

Niektoré internetové predajne nezaostávajú ani v takýchto prípadoch.Cez hotline linku sa môžte spojiť  už aj po pracovných hodinách /ak test magazín poukazoval na pracovný čas a to od 8-16, nie pre každého je to totiž pracovný čas / a tiež môžete  využiť  doručenie tovaru  cez víkend, napríklad vlastnou dopravou predajcu, ktorý  má svoj  vlastný vozový park.V spojení  s doručením tovaru ponúknuť zákazníkovi aj  odvoz starého či nepotrebného nábytku a to navyše zdarma, sú ďalšími silnými atribútmi pri samotnom rozhodovaní sa zákazníka.

V súvislosti s platbou tovaru  nie je namieste spojenie „bezúročná pôžičkáreň “keďže zákazník si sám môže zvoliť jemu vyhovujúci  spôsob platby z uvedených variant v danom internetovom obchode, ktoré iste ponúkajú viac, ako iba jednu možnosť.

Uplatnenie  vrátenia tovaru je stanovené zákonom. Je to právo spotrebiteľa, ktoré môže využiť.Vrátenie tovaru ešte pred samotnou montážou je iste ten jednoduchší spôsob  nielen zo strany spotrebiteľa. Ak by si vo svojom záujme skontroloval isté drobnôstky,, ,ktoré sú, zrejmé ešte pred  samotným montovaním napr.opracovanie výrobku, hrúbku materialu, či ohranovanie dosiek vyhol  by sa zbytočnému  demontovaniu nábytku, čím by si celú prácu uľahčil.

Akokoľvek by sme polemizovali  o výhodách či nevýhodách, dospeli by sme k záveru, že vždy sa nájde niekto, kto nebude úplne spokojný, či už je to  kvôli samotnej cene výrobku, alebo ponúkaných služieb.

Snažme sa preto si vybrať to, čo vyhovuje najviac nám, veď len my sami najlepšie vieme, čo je pre nás to NAJ.

 

Tento obsah bol zaradený v Všeobecné. Zálohujte si trvalý odkaz.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *