Dnes v čase výrazného rozmachu automobilového priemyslu aj v našom prostredí, každý z nás z času na čas musíme navštíviť autoservis, aby bolo naše auto vždy v dobrej kondícii. Čas, ktorý trávime v priestoroch autoservisu, ak sa jedná o opravu na počkanie, krátime zväčša čítaním, alebo ak je to možné sledovaním opravy a získaním základným zručností.
Ak však musíme čas tráviť v miestnosti pre zákazníkov, určite nie je zlé, ak aj tie pôsobia v zmysle služby, ktoré firma ponúka.
V každom servise po výmene, alebo oprave, so súhlasom zákazníka, ostávajú diely, ktoré sú na ďalšie použitie v aute nevyužiteľné, no môžu byť použiteľné ako dobrý materiál na výrobu zariadenia, ktoré firme ponúkne reklamu, o ktorej bude hovoriť každý. V neposlednej rade bude svedčať o nápaditosti a zručnosti zamestnancov firmy.
Je už dobrý zvykom, že sa zákazník, ktorý čaká na opravu svojho auta ponúkne kávou, vodou, alebo čajom. Čo tak ho vypiť zo stolíka, ktorý dotvorí atmosféru natoľko, že vylepší náladu a podporí správnosť byť práve vo Vašom servise. A k realizácii je potrebné naozaj niečo, čo sa inak iba vyhodí.
Disky, dvere, pružiny, kapota, či volant sú výborným artiklom k dosiahnutiu tohoto cieľa.